Beste klant van Kapsalon Elegance,

Om ervoor te zorgen dat wij de beste service en kwaliteit kunnen bieden, willen wij u graag wijzen op een aantal huisregels.

Uiteraard gaan we er vanuit dat de normen en waarden zo als respect naar ons team, producten en de zaak vanzelfsprekend zijn.

 

Lukt het niet bij uw afspraak aanwezig te zijn? Dan verzoeken wij u om minimaal 24 uur van tevoren aan ons te melden. Op die manier kunnen wij kijken of wij deze tijd alsnog kunnen opvullen met een andere behandeling. Lukt het u niet om uw afspraak tijdig af te zeggen? Dan zullen wij 50% van de afspraak-kosten in rekening brengen.

Onze kapsalon is voorzien van camerabewaking om uw en onze veiligheid te waarborgen.

Kapsalon Elegance is niet aansprakelijk voor verf op de kleding. Kostbare kleding dragen tijdens een behandeling raden wij dus ook ten zeerste af.

Bij extreem niet-gekamd haar of ontward haar, zullen wij i.v.m. de extra tijd een toeslag a 12,50 euro in rekening brengen.

Gelieve om tijdens uw afspraak op tijd te komen. Bij een vertraging langer dan 15 minuten, zullen wij een nieuwe afspraak moeten inplannen.

Gelieve online de juiste behandeling in te boeken. Heeft u vragen of komt u er niet uit? |Dan helpen wij u graag.

Er is een zero tolerance beleid op respectloos gedrag tegen ons team.

We danken u voor uw begrip en medewerking.

Vriendelijke groet,

Team Kapsalon Elegance Blaricum